Am tinut neaparat sa ma uit la filmul acesta mai ales ca sunt fana X-men inca de cand eram mica si n-am ratat niciun episod din desenele animate si niciun film. Foarte interesant in opinia mea, mi-a placut evolutia personajelor si mai ales tehnica de agatat alui Xavier cand era tanar. Nici replica lui Wolverine nu a fost mai prejos:

Erik: I`m Erik Lansherr
Charles: And I`m Charles Xavier
Wolverine: Go fuck yourself!

scurt si la obiect, cei doi nu au mai avut ce face si s-au intors pe unde au venit. Raven era asa draguta cand era mica :X, dar de Azazel nu mi-a placut, prea i-au dat un aer dracesc!

Va pun aici trailer`ul in caz ca doriti sa stiti despre ce este vorba.



This entry was posted on 12:39 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: