Uraa! Vesti bune everybody! Visul meu a devenit realitate! Am aflat rezultatele in urma inscrierilor la facultate si va pot anunta cu fericire ca am intrat la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, profilul Marketing. Desi a fost abia a patra mea optiune, primele fiind Economia comertului, turismului si serviciilor; Economie si afaceri internationale, Management, optiunea la care m-am oprit este la buget. Deci in primul an de facultate voi face altceva cu 25 de milioane. 
Imi aduc aminte de clasa a noua, cand am trecut pe langa FSEGA si am vazut-o prima data. Mi-am dat seama atunci ca acela este locul unde vreau sa-mi continui studiile dupa terminarea liceului.

Zis si facut, sunt proaspata boboaca studenta la FSEGA!


PS: in urma redistribuirii locurilor se pare totusi ca am intrat la ECTS, unde am vrut de la inceput:D prima optiune :X o veste buna!


This entry was posted on 17:45 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: