Ne confruntam tot mai des cu asa numita problema "trebuie sa slabesc"! Am cautat pe youtube si gasit cateva video-uri foarte utile pentru fiecare parte a corpului care trebuie lucrata si de care este bine sa avem grija. Desi exercitiile par usoare, ele isi fac foarte bine treaba si veti simti rezultate chiar de a doua zi. Mi-am propus si eu sa le incep de luni pentru o tonifiere si de ce nu...pentru sanatatea mea :)
Deci, hai sa avem un corp de invidiat!


                                                8 minute pentru abdomen          
 

   8 minute pentru picioare


        8 minute pentru posterior


10 minute dimineata pentru tot corpul
           



This entry was posted on 21:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: