Acum ca s-a terminat liceul, bac`ul a trecut si fiecare merge pe drumul ales in viata, cred ca este timpul sa ne intoarcem putin in trecut si sa rememoram unele momente importante din ultimele clipe pe care le-am trait in calitate de elevi. 

Colegiul Economic “Dionisie Pop Martian”, pentru ca asa se numeste liceul unde am terminat,a fost in opinia mea intotdeauna cel mai bun liceu din oras, pentru ca spre deosebire de altele, unde invatai doar teorie, aici faceai si putina practica si ma refer bineinteles in contextul acesta la firmele de exercitiu. Pentru cei care nu stiu ce este aceea o firma de exercitiu, prescurtat FE, este o firma virtuala cu documente reale. Adica lucram cu cv-uri, contracte de munca, bilant contabil si documente de plata exact ca firmele reale, doar ca nu lucram cu bani reali, ci cu cifre fictive.

In clasa a noua, boboci, speriati de toti si de toate, ne-a luat ceva vreme pana ne-am obisnuit.Colegi noi, diriginta noua, scoala noua, reguli noi.Intre noi fie vorba, regulile erau facute sa fie incalcate. 9D nu avea uniforma, 9D pleaca de la ore.

In clasa a10-a ne-am mai destins putin, am mai crescut. A aparut atunci prima iubire, dar si prima dezamagire. Incepeam sa facem cunostinta cu viata, aveam mai multa incredere in noi.

Clasa a11-a s-a dovedit a fi cea mai buna.Am inceput sa fim mai uniti, atat la prostii, cat si la fapte bune. Din nou, 11D nu are uniforme,11D pleaca dela scoala, 11D joaca carti, 11Djoaca poker, 11D joaca football si volei in timpul orelor de curs.

Clasa a12-a ne-a lovit din plin si ne-am trezit la realitate. Am intrat in febra bac-ului, dar nu ne-am lasat mai prejos la altele. A fost anul in care am ars o fumigena pentru a scapa de ora de mate, dar ne-am spalat apoi pacatele la propriu,curatand intreaga scoala.

Iar acum cand ne vedem la capat de drum, ne dorim sa nu se fi terminat niciodata.Sa ne revedem atunci cu bine in 2021!



This entry was posted on 00:53 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: