Oficial sunt absolventa de liceu cu diploma de BAC in mana! Si asta dupa ce s-a anuntat la televizor ca doar 45% din toti elevii din tara au trecut la toate probele! 
A fost un dezastru, de dimineata chiar incepusem sa cred ca voi pica la mate, insa pana la urma s-a dovedit a fi bine:D Notele au fost urmatoarele:
Romana: 9,30
Mate: 7,05
Geografie: 8,45
Media finala: 8,26
Sincer ma asteptam la nota ceva mai mare la geogra si acum sunt in dubii referitor la contestatii. Am timp pana maine dimineata la 8 sa ma gandesc daca o s-o fac sau nu...
M-am interesat si de facultati, in principal pe domeniul de stiinte economice, doar ca sunt putine locuri la buget! 100 si ceva de locuri adunate la toate profilele unde vreau sa intru...Asta ma cam pune pe ganduri si-mi cam da palpitatii
Oricum, inscrierile incep lunea viitoare si o sa-mi depun dosarul in Cluj, Alba si Timisoara. Acuma ce o fi o fi :D Doamne ajuta!






This entry was posted on 14:42 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Alina P. spunea...

    Eu cand ti-am zis ca nu o sa pici la mate, nu ai vrut sa ma crezi!
    Felicitari pentru note :*

    Si mult succes cu admiterea :)

  1. ... on 3 iulie 2011 la 16:48  
  2. Kristine.B spunea...

    Multumesc:*
    Pai matematica nu e tocmai punctul meu forte :)) dar bine ca s-a terminat cu bine :D

  3. ... on 3 iulie 2011 la 17:08