Realizam uneori cat de pretioasa este o viata. Realizam ca ne facem griji din orice, pentru o nota proasta la scoala sau o vorba rea din partea parintilor, cand de fapt lumea e plina de problem mult mai grave.
Si nu, nu am intrat in vreo depresie. Pur si simplu am aflat o veste proasta. Una foarte grava, care m-a socat cumplit. Si anume ca un fost coleg de generala a suferit un accident de masina in urma caruia a ajuns in coma la spital. Ei, uite un moment in care iti dai seama ca viata atarna de un fir de ata. Un moment in care realizezi ca nu sti ce te asteapta a doua zi.
De ce spun asta? Pentru ca saptamana trecuta am facut o intrunire cu fostii colegi de generala, printre care a fost si el. Un baiat de nota 10, plin de viata si cu simtul umorului. Foarte deschis si sociabil, a fost unul dintre colegii cu care m-am inteles cel mai bine. Si de care mi-a fost extrem de dor.
Ca acum dupa o saptamana sa aflu ca e in coma si ca s-ar putea sa nu il mai vad niciodata!
Ce cruda e viata! Esti puternic, Alex! Dumnezeu e alaturi de tine! Noi suntem alaturi de tine! Intoarce-te la noi!


This entry was posted on 23:05 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: