Fiecare om e diferit in felul sau, cu bune sau cu rele. Fie ca este vorba despre anumite gesturi, ganduri sau vorbe, anumite lucruri ies in evidenta nu tocmai asa cum ne asteptam noi. Zilele trecute mi-am propus sa fac o lista cu cele mai ciudate "chestii" personale. Nu este doar foarte amuzant, dar este si o cale de auto-cunoastere.


1. Imi place luna plina; de fiecare data cand e luna plina ma simt plina de energie si nu dorm aproape toata noaptea, pur si simplu stau in varful patului si ma uit la ea; imi distrage atentia de la tot, nici macar nu clipesc; prietenii mei se sperie cateodata, dar incep sa se obisnuiasca. Poate acesta e si motivul pentru care zodia Racului este considerata o zodie "lunatica", avand in vedere ca planeta guvernatoare este Luna.
2. Imi plac tunetele si fulgere; asta nu este ceva foarte ciudat, sunt sigura ca mai este multa lume careia ii place vremea asta. Faptul care este ciudat e ca inainte o detestam, pana in momentul in care m-am dus la un concert de orga iar pe la jumatate a inceput sa ploua torential. Atmosfera aceea sinistra m-a fascinat, iar de atunci pur si simplu ador "vremea tare" (cum se mai spune pe la noi).
3. Este o biserica la mine in oras de care mi-e teama sa ma apropii; au incercat cativa prieteni sa ma convinga sa intru, chiar si parintii, dar de fiecare data ieseam afara plangand.
4. Ametesc daca stau mult in picioare; de 5 ani imi fac analize si reiese ca sunt perfect sanatoasa, dar eu lesin fara explicatie de cate 4-5 ori pe an.
5. Imi place sa citesc extrem de mult; nici asta nu ar fi vreun lucru ciudat, insa trebuie sa recunaostem nu sunt multi cei carora le place sa citeasca
6. Nu imi plac baietii care alearga dupa mine, imi par insistenti; prefer sa alerg eu dupa ei.
7. Pot plange si rade in acelasi timp; amicii mei au ramas socati cand dupa o jumatate de ora de ras, am inceput brusc sa plang, apoi dupa 2 minute am inceput iar sa rad, dupa care din nou sa plang.
8. Am momente in care ma plictisesc, dar in acelasi timp nu am chef de nimic.
9. Nu suport mirosul de spital
; ma trec fiorii doar cand ii simt.

10. Ma imbrac elegant doar cand sunt bine dispusa sau ma trezesc odihnita; in rest, merge si un trening sau o pereche comoda de blugi, desi niciodata nu ies nearanjata din casa.
11. Ador cainii cu stapan, dar ii urasc pe cei vagabonzi.
12. Urasc orice chestie cu multe picioare, care se taraie
(gen goange sau paianjeni); odata chiar am fugit de acasa pentru ca am gasit un paianjen in ciorchinele meu de strugure si am revenit dupa 2 ore ca sa fiu sigura ca a plecat.

13. Ma enervez cand visez prea mult, pentru ca ma trezesc mai obosita decat atunci cand m-am pus sa dorm; am visat intr-o noapte ca am alergat la maraton si m-am trezit cu febra musculara.


This entry was posted on 14:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: