O multime de lucruri spui,
Ai inceput sa le crezi si tu.
Ma iubesti sau ti se pare?
Ti-e teama sa marturisesti ca sa nu te umilesti?
Esecul doare, indiferenta si mai tare
Ce astepti? Sa-ti spun ca si eu te iubesc?
Hai sa facem o-ncercare, sa vedem care pe care.

Ma eviti si te evit, dar de fapt nu reusim
Sa ne spunem ce gandim si astfel tot suferim
Eu plang, poate si tu
Si ma gandesc la ce-i mai rau
Cand un semn din partea ta nu vad
Ca sa stiu daca esti bine
Daca totusi iti pasa de mine.

Si trec zile, saptamani…
Tot cuvinte fara inteles imi spui
Ori ti-e teama, ori nu-ti pasa
Ce-ar fi sa imi spui in fata?
Ce gandesti nu tine-n tine
Si ce simti, ce te retine…
Pentru ca vezi? Te inteleg
Si eu simt ca tine…


E o stare nasoala, nu? Sa nu sti ce vrea o persoana de la tine. Poate si mai rau este ca te face sa crezi ca sti ce vrea, pentru ca apoi sa se schimbe radical. Sa se joace cu mintea ta, poate si cu sufletul tau. Pentru ca in cele din urma sa se poarte ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Sa fie dulce si amuzanta, sa te faca sa te simti speciala...pentru ca apoi sa te faca sa simti ca lupta a fost pierduta! Poate ca totusi a alergat mai repede decat mine...
Dar am invatat un lucru: Niciodata nu alerga dupa caruta care nu te asteapta!


This entry was posted on 22:20 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Ryesaah spunea...

    De fapt treaba sta altfel : Noi femeile tindem sa credem ca fiecare barbat de care ne indragostim este alesul (da, crede-ma, mai ales eu...) ca apoi cand ajungem sa il cunoastem ne dam seama ca de fapt nu este sufletul nostru pereche. Dar lupta nu e pierduta, cel mai probabil ajungem sa dam de inca un suflet pereche si sa realizam ca nici el nu este alesul si tot asa. Intrebarea e : Cand vom afla daca -el- este THE ONE? Ei bine, multe studii arata ca de fapt aflam daca tipul este alesul dupa ce dam cu piciorul in el. Eu prefer sa merg pe teoria mea, cum ca The One, Prince Charming, Chuck Norris whatever, este persoana care in primul rand te face sa te simti libera, esti cu el dar nu te sufoca, care iti ofera spatiu chiar cu posibilitatea de a te pierde. Si, am uitat ce am vrut de fapt sa spun. A da, caruta care nu te asteapta are un carutas orb. Dar pana la urma, tu nu ai nimic de pierdut ci doar de castigat ; experienta si multe altele.

  1. ... on 31 ianuarie 2011 la 11:57