Nu mi-am tinut niciodata un jurnal al celor mai importante fapte. Si chiar daca l-am inceput, nu l-am dus pana la final. De ce? Pentru ca ma plictisesc repede. Asa ca am stabilit ca e mai bine daca fac un bilant referitor la ce s-a petrecut anul trecut.


Ce am facut?
1. In mare parte, scoala si acasa. A intervenit apoi, prin martie un proiect cu trupa de breakdance A.N.O.N.I.M, o trupa locala care practica dansuri de strada gen street dance, C-walk, break si altele pe care le combinau intr-un mix si pe alocuri cate un sincron. 2 break`eri, 2 free-run`eri, 2 baieti pentru C-walk, 2 baieti pentru Poppin, 2 fete pentru street dance si un baiat pentru genul Electric erau tot grupul. Bineinteles, ca in orice "familie" au existat neintelegeri, peste care din pacate unii nu au reusit sa treaca, au fost intrigi si tot felul de discutii. Intr-un final am renuntat, m-am orientat mai mult spre scoala si spre viitor. Insa orice ar fi, "O dorinta imi spune ANONIM sa fiu" iar perioada aceea nu o voi uita, pentru ca atunci am fost o adevarata familie. In prezent, trupa exista si este formata din aproximativ alti membrii. Prieteniile au ramas si vor ramane in continuare.
2. Firmele de exercitiu de la scoala au fost o adevarata bataie de cap, dar in acelasi timp o experienta folositoare pentru viitorul nostru. Am invatat cum se lucreaza in cadrul unei companii, am completata facturi si chitante si poate cel mai important lucru, am realizat ce inseamna munca in echipa. Ciondanelile nu au intarziat sa apara, dar totul s-a rezolvat in conditii cat mai amiabile. De ce? Pentru ca un CV nu era completat cum trebuie; pentru ca o scrisoare de intentie nu era adusa la timp; pentru ca interviul nu a iesit cum ne asteptam si alte diferite situatii. Insa toate laolalta au unit grupul si au stabilit o legatura mult mai stransa intre membrii sai. 


Ce am realizat?
1. In primul rand, munca la firmele de exercitiu a dat roade. Participarea la targurile locale si la un targ international de la Celje, ne-a adus in iarna lui 2010 locul 2 pentru cea mai buna firma in Bratislava. F.E AURUL APUSENILOR SRL este o pensiune turistica cu specific romanesc, care promoveaza traditiile tarii. Firma a participat la evaluarea pentru "cel mai bun catalog", "cel mai bun stand", "cea mai buna prezentare ppt" si "cel mai bun staff".
In cadrul targului de la Bratislava au participat 5 firme din liceu, dintre care 3 s-au intors cu premii.





Dorinte 2011
1. In primul rand trebuie sa imi iau bac-ul cu o nota acceptabila, asta insemnand la nicio materie sub 8. Se poate si mai bine sunt convinsa de asta, dar eu sunt genul pesimistului. Mai bine sa rad la urma decat sa plang.
2. Am in plan sa imi continui facultatea in Anglia. Am primit cateva oferte de la universitati de acolo si ma gandesc serios la conditiile lor.


This entry was posted on 14:15 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: