Si aici nu me refer la computer! E adevarat ca are si el partile lui proaste pentru ca iti strica ochii, dar sa recunoastem ca ne este folositor. Aici ma refer la calculatorul pe care calculam. Din cate am observat, tot mai multi elevi au inceput sa se ajute de calculator pentru a efectua diferite operatii matematice. Si eu il folosesc de vreo patru ani, deoarece nu trebuia sa imi mai bat capul cu adunari, scaderi si toate cele. Insa azi va spun sincer ca am avut un soc: NU MAI STIU FACE IMPARTIRI! E adevarat ca nu ma refer la impartiri cu cate 2, 3 cifre, ci la numere de cate 6-7 cifre. Asa ca, copil silitor ce sunt, am luat creionu` si o ora intreaga am stat sa imi aduc aminte cum se face o impartire clasica.
Asa ca, dragi elevi, ascultati sfatul profilor de mate cand va spun sa nu mai folositi calculatorul, pentru ca intr-adevar dupa o vreme uiti matematica de tot!


This entry was posted on 17:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: