Si pentru ca termin cu bac-ul imediat, mi-am facut o lista cu ce as vrea sa citesc dupa accea. O sa mai completez lista cand mai am si alte propuneri. Insa pana atunci...



A doua luna plina, Kelly Armstrong 
Aziyade.Fantoma orientului,  Loti Hakan
Cum se scrie un bestseller. Tehnica americana pentru a transforma o idee intr-un roman de succes, Monica Ramirez
Memoriile unei gheise, Arthur Gold
Suflete pereche, Cecelia Ahern
Cutia cu fantome, Joe Hill
Zodia indragostitilor, Giulia Carcasi
Seria Vampirii Sudului, Charlaine Harris
Noaptea papusii, R.L.Stine
Veronika se hotaraste sa moara, Paolo Coelho
Seria Scoala de vrajitorie, E.Rose Sabin
Panza de paianjen, Cella Serghi
Seria Amurg, Stephenie Meyer   [ click aici]
Gazda, Stephenie Meyer
Seria Casa Noptii, P.C Cast & Kristin Cast
Cartea fara nume,Anonymous
Ochiul Lunii, Anonymous
Seria Tunele, Roderich Gordon & Brian W.
Jane Eyre, Charlotter Bronte
Cronicile din Narnia, C.S Lewis
Cronicile vampirilor, Anne Rice
Fetita prietenei mele, Dorothy Koomson  [click aici]
Seria Stapanul inelelor, J.R.R Tolkin
Tatuajul negru, Sam Enthoven
Academia Vampirilor, Richelle Mead
Cartea neagra a secretelor, F.E. Higgins
Viziuni insangerate, Kay Hooper
Micutele mincinoase, Sara Shepard
Rapita la 12 ani, Sabine Dardenne
Magazinul de sinucideri, Jean Teule
Shogun, James Clavell 
Poarta-te ca o lady, gandeste ca un barbat, Steve Harvey 
Vampirii din Morganville, Rachel Caine
Bestia, Alex Flinn  [click aici ]
Ratacire, Laurel Kate



This entry was posted on 14:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Alina P. spunea...

    Imi place lista ta.
    Iti recomand cu incredere Panza de paianjen [e superba cartea, parerea mea] si de asemenea, Memoriile unei gheise o sa te impresioneze.

    Oricum, imi place lista. Avem cam aceleasi gusturi in materie de carti, dupa cate observ :D

  1. ... on 23 iunie 2011 la 12:09  
  2. Kristine.B spunea...

    Multumesc! Imi pare bine sa aud ca avem aceleasi gusturi; poate daca vei mai gasi vreo carte interesanta mi`o vei recomanda :D

  3. ... on 23 iunie 2011 la 15:56