Mi-am propus sa fac o lista cu filmele/serialele care doresc sa le vad sau care mi-au fost recomandate, pentru ca de multe ori am vrut sa le vizionez si pur si simplu le uitam numele. Asa ca n-am mai dorit sa-mi ingreunez memoria si m-am decis sa fac o lista:

True Blood
Stapanul inelelor
The ultimate gift
Piratii din Caraibe
Twilight Saga [clik aici pentru detalii]
Neveste Disperate
Gossip Girl
The Vampire Diaries [clik aici pentru detalii]
Supranatural
Micutele mincinoase
Prison Break
Roswell
Buffy the vampire slayer
Tales from the Cript
Angel
Blood Ties
Secret Diary of a call girl
Masters of horror
Mutant X
A Haunting
Ghost Hunters International

 O sa mai completez lista cand o sa mai primesc propuneri si sugestii


This entry was posted on 17:38 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Alina P. spunea...

    Trebuie neaparat sa te uiti la True Blood - e primul serial la care m-am uitat eu si chiar mi-a placut, desi nu ma dau in vant dupa vampiri :D
    Am vazut de asemenea si Piratii din Craibe, Twilight Saga, Micutele mincinoase si Gossip Girl. Sunt dragute toate, mai ales Micutele mincinoase :D

    In schimb, m-am lasat de The Vampire Diaries - m-am plictisit la sezonul 2 :))

  1. ... on 21 iunie 2011 la 20:27  
  2. Kristine.B spunea...

    Multumesc pentru propuneri, Geo! Si eu am auzit numai lucruri bune despre filmele astea :D Iar despre Micutele Mincinoase, vreau sa citesc si cartea...am vazut-o la Diverta si planuiesc s-o cumpar cat de curand :X

  3. ... on 21 iunie 2011 la 22:40