Pentru ca da, azi e ziua mea si implinesc 19 ani! Ma simt batrana numai cand ma gandesc ca merg spre 20 si trebuie sa schimb prefixu :)) Am fost trezita de dimineata cu mesaje, telefoane si alte cele asa ca nu am reusit sa mai dorm deloc dupa ora 9 :))
Si acum vine vesnica intrebare: "Ce facem de ziua ta?" Iar raspunsul meu pentru boboci este: "Invatam pentru BAC"! :)) Da, asa-i...maine am ultimul examen si scap, apoi putem face tot ce vreti voi...chiar si ce nu vreti :D
Asa ca daca la romana nu ma numar printre cei 40% care au gresit subiectu, la mate il trec sigur, mai ramane sa iau peste 9 la Geografie ca sa fiu multumita.
Si cu asta basta, mai ramane de vazut rezultatul, de trecut ziua de azi, si apoi luam si noi o bine-meritata vacanta!






This entry was posted on 11:54 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: