Da, in sfarsit s-a terminat si clasa a12-a si cred ca va mai trece ceva timp pana voi realiza acest lucru. Banchetul a trecut, atestatul l-am sustinut si urmeaza ca luni sa inceapa competentele.
A fost o melodrama, pentru ca au fost si lacrimi si zambete si regrete si de toate...bineinteles, ne-am dat seama cat de dor o sa ne fie unii de altii abia la final cand ne-am luat toti in brate, am inceput sa plangem, ne-am dat seama cat suntem de amarati, ne-am dus la baie sa ne spalam pe fata si apoi am mai tras o tura de plans! 
Banchetul a fost superb si atat m-am simtit de bine incat am ajuns cu strampenii rupti acasa in 3 locuri, la ora cinci dimineata!
Prietenul meu a avut si el absolvirea de facultate, deci ne mandrim amandoi!


This entry was posted on 17:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: