Am ajuns intr-un final sa vizionez si eu toate partile seriei "Amurg". Daca la inceput mi s-a parut tipica poveste de dragoste intre un vampir si o adolescenta, care apartin unor lumi diferite si care nu isi pot consuma iubirea, pe parcurs a ajuns sa-mi placa si sa-mi para chiar interesanta. As fi vrut ca partea 1 din Breaking Dawn sa nu se termine chiar acolo pentru ca ne tine in suspans; acum abia astept sa apara partea 2. Dar cum aceasta poate fi vizionata incepand cu 16 noiembrie 2012, va las cu trailerele partilor trecute si trailerul partii a doua din Breaking Dawn. N`Joy!

                                                                     Twilight


                                                                      New Moon


                                                                  Eclipse


                                                          Breaking Dawn part 1


                                                       Breaking Dawn part 2


This entry was posted on 13:39 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: