Aveam demult in plan sa o citesc si iata ca intr-un final am gasit-o la biblioteca :D
O sa las mai jos o scurta prezentare, dupa care imi voi spune propria parere referitor la aceasta carte.

Prezentare: 

Sunt o bestie.
O bestie. Nu chiar un lup sau un urs, o gorila sau un câine, ci o creatura noua, oribila, bipeda cu colti si gheare si par peste tot.
Sunt un monstru.

Credeti ca vorbesc de basme? În nici un caz. Totul se întâmpla în New York. Acum. Nu este o diformitate, nu este o boala. si voi ramâne asa pentru totdeauna, distrus, daca nu reusesc sa rup vraja.

Da, vraja, vraja pe care vrajitoarea din clasa de engleza a aruncat-o asupra mea. De ce m-a transformat într-o bestie care se ascunde ziua si bântuie noaptea? Am sa va spun. O sa va spun cum am fost Kyle Kingsbury, tipul care si-ar fi dorit oricine sa fie, cu bani, aratos, viata perfecta.

Si o sa va mai spun si cum am devenit...o bestie.

Si acum e randul meu sa imi spun parerea. Stilul autoarei nu m-a impresionat atat de mult cum a facut-o subiectul cartii. In mare parte pentru ca stilul este unul destul de simplu si pe intelesul tuturor, dar subiectul, povestea in sine este foarte frumoasa. Pentru ca pana la urma, Lindy se indragosteste de un monstru, de cel care a tinut-o captiva atata timp. Lucru greu de imaginat daca stam sa ne gandim ca in ziua de astazi infatisarea este cea care iti deschide o multime de usi.
Alex Flinn m-a facut totusi sa realizez ca poate desi nu sunt multe cazuri, sau poate gasesti unul la o mie, doi oameni se pot indragosti unul de celalalt si pot trece peste defectele lor. Pentru ca pana la urma, atunci cand iubesti pe cineva, toate defectele iti par calitati. Iar sufletul unui om este mult mai important decat infatisarea acestuia.

Recomand: DA

Cartea are si o ecranizare, un film pe care l-am vazut inainte dar care nu stiam ca este inspirat din aceasta poveste.
Mai multe detalii aici


This entry was posted on 23:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: