Cu totii avem momente cand ne aducem aminte cu nostalgie de clipele "tineretii". Asa mi s-a intamplat si mie ieri, cand m-am intalnit cu doua foste colege de generala si ne-am hotarat sa mergem la un suc pentru a ne aminti de vremurile trecute.
Am ras si am glumit, ne-am simtit bine si am incercat sa aflam mai multe si despre fostii colegi cu care nu am mai tinut legatura. 
Ne-am amintit cum  pe clasa a cincea ramaneam noi, "grupul vesel" dupa ore pentru a ne juca "Adevar sau Provocare",  care au fost primele prietenii si cat de repede s-au sfarsit ele. Cum un coleg mai nazdravan arunca de pe geam cu cutiile de lapte in gradina vecinei de peste drum, pana cand intr-o zi i-a spart geamul. Cum aruncam cu creta dupa porumbei si cu farfuriile ghivecelor de flori faceam OZN-uri!
Cum pe clasa a7-a eram singuri la etajul 2 al scolii si ne jucam "Leapsa" cu lumina stinsa. Si cum ne mai terorizau baietii, inchizandu-ne in dulapurile de pe hol.
Eram tineri si nazdravani, eram inventivi si ne gaseam cate ceva de facut si de jucat cu orice ne cadea in mana. Si imi lipsesc vremurile alea, pentru ca nu aveam nicio grija si principala preocupare era distractia...


This entry was posted on 11:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Lauraღ spunea...

    Sau invatatul in unele cazuri :))
    Ai mare dreptate cu ceea ce ai scris :)

  1. ... on 4 martie 2012 la 15:59  
  2. Kristine.B spunea...

    La varsta aceea invatatul era pe locul 2:))
    avea si el importanta lui intr-adevar, dar ne ocupam de el in timpul liber :))

  3. ... on 4 martie 2012 la 16:12