Sarbatori fericite tuturor si Hristos a inviat! iata ca a venit si Pastele, cea mai mare sarbatoare a crestinatatii. Frumos, ce sa spun, doar ca pe mine sarbatorile mai cam plictisesc. Toata lumea se aduna la toata familia, rudele se viziteaza, insa toate magazinele si localurile sunt inchise. Nu ai unde sa iesi in oras, iar in casa e o atmosfera mult prea linistita!
La Inviere nu am mers pentru ca am atacuri de panica in multime si mi se face rau. Asa ca am stat cuminte acasa si am asteptat Iepurasul, care mi l-a adus pe tati inapoi din Anglia :X Smecher iepurasu` meu, nu? Oricum, prima zi de Pasti a fost acceptabila, avand in vedere ca am fost pe la Arieseni sa mai vedem si noi natura. Mi-era dor de o iesire! Iar in timpul acesta, iubi si alti cativa prieteni au mers sa caute loc de cort pentru 1 Mai. Din cate am calculat suntem vreo 10, deci vreo 5 corturi + 2 masini...eh, hai ca merge.
Azi se anunta ceva mai plictisitor, pentru ca nu am idee cu ce sa-mi ocup timpul. Mi-am facut deja un referat de vreo 6 pagini pentru scoala si m-am saturat!
Gata, m-am plictisit! Imi place despre mine, peste o luna am bacu`, dar eu ma plictisesc in loc sa invat! Serios acum, cine are chef sa invete cu o vreme asa faina? Nobody I guess...
Oricum, sarbatori fericite in continuare!


This entry was posted on 13:48 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: