Liceul Economic unde sunt inscrisa are mereu interesul de a-si convinge elevii sa participe la tot felul de activitati. Bineinteles, avem de castigat atat noi, cat si profesorii, ca doar se ridica prestigiul scolii, nu?
Ei bine, ieri am participat la o sesiune de comunicari stiintifice la Universitatea 1 Decembrie din oras, pentru proiectul "Elevii in parteneriat cu Universitatea". Tema mea si a colegei mele s-a bazat pe tipurile de publicitate pe care le foloseste Hotel Cetate din Alba Iulia. Astfel, de la ora 13 cand a trebuit sa mergem la Facultate, pana la ora 20 cand s-a terminat sesiunea si premierea, am avut timp o ora sa trec pe acasa, sa imbuc ceva si sa plec inapoi.
Asta nu ar fi fost deloc rau, daca n-as fi observat ca talpa papucului meu m-a lasat exact cand am ajuns la premiere. Mai ca imi doream sa nu castigam nimic, doar ca sa nu ma duc in fata tuturor studentilor (si aici tin sa mentionez ca erau din toata tara) si sa ma fac de rusine, ramanand desculta. Insa din nefericire, sau din fericire, eu si colega mea am luat mentiune pe domeniul in care am activat si am fost nevoite sa coboram jumatate din scarile amfiteatrului pentru a ne lua diploma. Mai mult insa, cand am iesit din randul de scaune, am fost si calcata pe papucul cu pricina, astfel ajungand sa-mi fac griji cum cobor scarile fara sa raman fara talpa!
Totul a decurs insa bine, ne-am luat diplomele si ne-am intors la locul nostru, inca am ajuns si acasa cu papucul in picior si fara niciun incident. Bineinteles, papucii au ajuns in primul cos de gunoi dupa aceea, dar ce pot spune? A fost ghinion sau nu? Am castigat 2 diplome, dar mi-am pierdut perechea mea frumoasa de balerini :(


This entry was posted on 15:47 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: