"Extra" venind bineinteles de la extravaganta, obositoare si enervanta saptamana! Nu din toate punctele de vedere oricum.
Una dintre prietenenele mele cele mai bune a venit si a stat vreo 5 zile la mine, pentru ca nu ne mai vazuseram de vreun an (fiind din orase diferite). Rutina noastra era cam asa: dimineata la ora 8 trezirea, cafeaua si tigara in parc, dupa care pana la 14:00 bateam orasul de la un capat la altul, vreo 2 ore acasa pentru odihna, apoi de la 17:00 la 23:00 in priza din nou prin oras. Iepurasul a fost smecher anul acesta si i-a adus un boyfriend :>
Partea proasta e ca am avut vreo doua conflicte cu prietenul, care m-au dus la epuizare psihica si am crezut ca atat ne-a fost. Bineinteles, cu calm si rabdare se rezolva totul. Deci suntem bine deocamdata, sper sa nu mai urmeze inca o pastila.E nasol cand isi baga altii coada unde nu trebuie, nu?
Nu prea am avut timp de nimic saptamana asta, nici de scoala, nici de casa. Am facut fotoshooting "fashion draga" (ye...vezi sa nu) sa ne simtim si noi bine :)) Adevarul e ca unele poze au iesit chiar reusite, sunt foarte multumita de rezultat. Cum ziceam: "poze fashion pentru facebook, fata!" :))
Una peste alta, a fost o saptamana jumate aiurea, jumate interesanta dupa care sunt total obosita! Lucrurile s-au derulat parca prea rapid si la un moment dat le-am pierdut sirul.
Priveste partea plina a paharului: Macar nu te-ai plictisit!


This entry was posted on 22:42 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: