Perfect fiind sfarsitul acesta de saptamana si 1 Mai. Faptul ca ne-am strans vreo 9 oameni, cu 2 masini si o gramada de mancare si ne-am dus cu cortul in varful muntelui a fost foarte tare. Distractia a fost maxima si as fi oricand pregatita sa o iau de la inceput.
Am plecat ieri cu 2 masini, dupa o saptamana de planuri si cumparaturi. Am ajuns la locul stabilit si am inceput sa pregatim gratarul pentru mici. In departare era destul de innorat, iar mai ales la munte ploaia vine urgent. Am avut noroc insa ca am terminat de prajit micii si cartofii inainte sa inceapa sa ploua foarte tare si ne-am dus sub o terasa, am mancat linistiti si n-am avut niciun stres.
Pe la 10 seara ne-a venit ideea sa facem tocana la ceaun. Bineinteles, afara bezna...Ne-am apucat cu ajutorul a 2 focuri mari de tabara si lanternele de la telefon sa curatam cartofi si sa facem tocana la lumina lor. Ne-a iesit foarte buna! Deci, noi pe la 12 noaptea mancam tocana la lumina focului.
Ne-am dus fiecare la cortul lui pe la vreo 2. Fiind zona de munte, noaptea se face frig, mai ales ca cerul era foarte senin. Insa noi ne-am descurcat, am dormit 3 intr-un cort de 2 persoane, ne-am pus jos o patura si un sac de dormit, iar peste noi alte 3 paturi. Picioare in burta mi-am tot primit, avand in vedere ca am stat ca o sardina in conserva si ca ma durea fiecare os. Pe langa asta, au fost discutii de genul "Ia-ti fundul din stomacul meu!", "Nu ma mai gadili in talpa cu degetul de la picior!"Oricum, a doua zi de dimineata era vraiste in cort, iar paturile erau care incotro.
Pe langa asta, am mai jucat si football cu baietii, avand in vedere ca am fost 4 fete si 5 baieti. Am mancat pentru prima data slanina prajta cu paine, dupa ce s-a rugat iubi vreo 10 minute de mine sa incerc macar. Mi-a placut, drept rezultat i-am mancat-o pe toata :))
Una peste alta, a fost un sfarsit de saptamana reusit. Iar acum ca vine vremea frumoasa, avem tot timpul din lume sa mai facem iesiri in genul acesteia :)


This entry was posted on 19:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: