Marea problema saptamana trecuta a fost ca aveam vreo 10 carti din care trebuia sa invat pentru un concurs national de Spiritualitate Romaneasca ce s-a desfasurat la Suceava in perioada 14-15 mai. Asta nu ar fi fost o problema daca perioada tezelor nu era atunci, bac`u nu era peste o luna si programul meu nu era atat de incarcat. 
Am plecat in 13, vineri (ce zi) la 9 jumatate dimineata cu autocar pana la Cluj, unde am ajuns la 11 jumate. La 1 aveam alt autocar care ne-a dus pana la Radauti, unde am ajuns la 8 jumatate seara. Iar de acolo pana la Manastirea Putna unde am fost cazati inca 1 ora jumatate. In total, 12 ore jumate pe drum, caldura si oboseala. Partea buna a fost ca am avut parte de conditii foarte bune si mancare delicioasa la manastire.
Ziua concursului a inceput cu ora 7 dimineata cand ne-am trezit, iar la 10 s-a tinut concursul. A fost destul de accesibil dupa pararea mea, desi eu nu m-am dus acolo ca sa castig ceva. Mie mi-era teama sa nu cumva sa iau vreun 4 si sa fac scoala de rusine. Mai ales cand le auzeam pe celelalte vorbind despre tot felul de filozofi si conceptiile lor.
Nu ma asteptam sa iau mentiune in ruptul capului! M-am ales cu o excursie in Moldova pe la manastiri, plus 50 lei premiu, pe care in 3 zile i-am papat!
Oricum, a fost o experienta de neuitat si am legat prietenii frumoase!


This entry was posted on 22:35 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    Iulia Arion spunea...

    Mă bucur să descopăr că ești și tu în blogosferă :D! Da, a fost o experiență deosebită, și eu mă bucur mult că te-am cunoscut și că printre altele,ne-a unit și pasiunea pentru „acadele” :))! Era o adevărată operațiune de detectivi să scăpăm de profu' și să găsim un loc adecvat :)). Mult succes mai departe, și sper să ne-auzim cu bine >:D<!

  1. ... on 4 august 2011 la 18:44  
  2. Kristine.B spunea...

    intr-adevar, partea cu detectivii a fost cea mai interesanta :)) si chiar mi-e dor de profu :))

  3. ... on 4 august 2011 la 18:46