Ceea ce de fapt in cazul meu e "bad week". Si inca se prelungeste. In primul rand pentru ca nu am reusit "sa pun mana" pe ce vroiam si am irosit atata timp. Pur si simplu unii oameni sunt imposibili, nu ai ce sa le faci oricat ai incerca. Iar daca isi propun ceva, nu ii mai scoti din fixul lor!
Stiam eu ca 13 e numar cu ghinion, dar nici sa ma tina ghinionul asta o saptamana intreaga! Pur si simplu nu mi-a iesit absolut nimic din ce mi-am propus si asta m-a suparat urat de tot. De ce? Pai cam asta ar fi bilantul saptamanii care mi-a scos fire albe:

1."Iepurele" mi-a scapat printre degete
2.Am plecat de la scoala de la o ora in care de regula profa nu pune absentii, si tocmai atunci s-a trezit diriga sa vina in clasa si sa ii ceara profei sa puna absentii
3.Maine am olimpiada la geografie. Si azi s-a trezit profu sa ne spuna ca de fapt noi nu am terminat materia, dar ca o sa ne dea si lucruri pe care nu le-am invatat! Okay...so how I suppose to know then ? 
4.Extemporal in 15 minute, neanuntat bineinteles la o materie care nu e pentru bac, dar la care se asteapta sa se invete toate clasificarile stupide
5.Lucrare la matematica din clasa a9a! Nici pe a9-a nu am stiut, de ce astepta sa o stiu tocmai acum dupa 4 ani?

Timp irosit, batai de cap si foarte mult stres! Asa s-ar descrie saptamana care este pe sfarsite. Sper doar ca macar sfarsitul de saptamana sa ma puna pe picioare, pentru ca altfel o sa am o cadere nervoasa cat de curand!



This entry was posted on 21:38 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: