Am reusit intr-un final sa vad si filmul "Codul lui da Vinci", film facut dupa cartea cu acelasi nume a lui Dan Brown. Foarte interesant pot spune si tin neaparat sa citesc si cartea in viitorul apropiat. Oficial, Dan Brown a devenit unul dintre autorii mei preferati, pentru ca subiectele abordate de el sunt absolut fanstastice.
In mare, este vorba despre gasirea si semnificatia Sfantului Graal. Mai este vorba si despre anumite informatii si detalii ascunse de catre Biserica de ochii oamenilor.
Si pentru ca tot veni vorba, am vazut in mai multe randuri documentare cu privire la identitatea Mariei Magdalena, care se presupune ca ar fi fost sotia lui Iisus Hristos. Iar acele documente despre care vorbeste Dan Brown ar schimba total perceptia oamenilor asupra religiei si crestinismului si de aceea sunt ascunse. Pe de alta parte, Sfantul Graal se presupune a fi chiar moastele Mariei Magdalena. Maria Magdalena (spun ei) a fost prostituata, dar imi vine greu a crede avand in vedere ca am fost crescuta cu o parere buna despre aceast personaj biblic, asa ca prefer sa pastrez acea imagine a lui.
Deci pana la urma, care este adevarul? Sunt lucruri pe care Vaticanul le ascunde de oameni pentru ca se tem de o eventuala "detronare" a crestinismului?
Va las mai jos trailerul filmului si sper ca v-am trezit curiozitatea:)


Recomand: categoric da



This entry was posted on 22:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: