Ca si anul trecut, primul post l-am inceput cu bilantul pe anul precedent, asa incat voi face si in 2012 la fel. Deci,

Ce am facut?
1.In mare parte am invatat, pentru ca am avut bac-ul, iar apoi am invatat pentru primele teste de la facultate.
2.Mi-am gasit un prieten in luna martie si de atunci suntem tot impreuna; tin foarte mult la el, chiar daca uneori imi vine sa ii dau cu ceva in cap :|
3.Am reusit sa reiau scrisul povestii mele "Destine paralele", pe care vreau sa o vad pe piata intr-o zi.

Ce am realizat?
Pai...sa vedem: dorintele mele pentru 2011 au fost sa 
a) In primul rand trebuie sa imi iau bac-ul cu o nota acceptabila, asta insemnand la nicio materie sub 8. Se poate si mai bine sunt convinsa de asta, dar eu sunt genul pesimistului. Mai bine sa rad la urma decat sa plang. 
b) Am in plan sa imi continui facultatea in Anglia. Am primit cateva oferte de la universitati de acolo si ma gandesc serios la conditiile lor. 
Bac-ul l-am luat cu nota mare, chiar daca nu am luat la toate materiile peste 8, am luat la 2 din 3, iar media lor a fost oricum peste 8 avand in vedere conditiile si subiectele de anul acesta. Deci, punct lovit. 
Facultatea nu mi-am continuat-o in Anglia pentru ca nu am avut suport financiar, e destul de greu sa fi intr-un centru universitar de la noi, ce sa mai vorbesc de Anglia.Am fost ofticata la inceput, pentru ca nota de intrare aveam, insa acela a fost momentul in care am realizat valoarea banului...mai ales atunci cand lipseste. Pe de-o parte imi pare rau, pentru ca prietenele mele au reusit sa mearga insa pe de alta parte sunt multumita la Cluj, pentru ca e un loc unde se face carte si inveti cate ceva, plus ca am intrat si la buget. Din acest punct de vedere nu a trebuit sa ma despart nici de prietenul meu pentru cateva luni:)) pot sa vin acasa 4 zile din 7 :D Deci, punct lovit.

 Dorinte 2012
1.Trebuie sa raman la buget la facultate si anul viitor, ai mei nu isi permit sa plateasca si chirie si taxa de scolarizare, macar atat sa fac si eu daca inca nu mi-am gasit un loc de munca part time.
2.Planuiesc sa termin de scris "Destine Paralele" si cu putin ajutor sa fie pe piata pana la finalul lui 2012
3.Trebuie sa am mai multa incredere in mine si sa nu mai pun la inima toate rautatile.

Acestea fiind spuse, sa ne revedem la bilantul viitor!


This entry was posted on 13:08 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: