Si dupa cum ar zice unii: "Yupiii, vine caldura!" Da, primavara s-a instalat oficial in 10 martie, incepand cu ora zece! Vai dar ce precisi sunteti...ati ajuns sa calculati ora exacta a venirii primaverii! Nu`i rau...
     Stiati ca in romanul "Baltagul", Vitoria a plecat in cautarea lui Nechifor in 10 martie? Ei asta da coincidenta, vorba unei colege "Se repeta fapta din 1930!"; sa speram totusi ca nu...
     Cu alte cuvinte, primavara este anotimpul unor noi inceputuri. Si atunci cum sa ma las eu mai prejos? Mi-am gasit o noua achizitie de care pot spune ca sunt destul de multumita. Destul de? Gresit! Sunt foarte multumita! Prima data dupa o multime de timp cand pot rasufla si eu usurata si pot cugeta in liniste la viitor. Si aici nu ma refer la casatorie, sa fie CLAR! Nu ma marit inainte de 25 de ani! Asta e unul dintre principiile mele: nu imi nenorocesc viata atat de tanara!
     In alta ordine de idei, inceputurile sunt de fiecare data frumoase, nu? Dragostea dureaza 3 luni dupa care se duce totu` naibii! Da, am mai auzit asta. Dar macar de data asta (Doamne-ajuta!), sper sa fie totul asa cum ar trebui sa fie, fara gelozii, fara scandaluri si alte prostii puerile. Oricum, lucrul acesta ramane de vazut pentru ca cei mai multi isi dau arama pe fata dupa prima luna. Si atunci de ce imi vine sa pun un zid intre noi de fiecare data? Frica, nesiguranta si neincredere...3 cuvinte care m-ar descrie cel mai bine momentan.
     Si desi totul pare roz la suprafata, nu ai de unde sa sti ce se ascunde in interior. Asa ca, de ce sa nu fiu pregatita?


This entry was posted on 10:07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

    ₪ Geąniną spunea...

    a9a cumva ?;;)

  1. ... on 12 martie 2011 la 12:22  
  2. Kristine.B spunea...

    nuuu
    a12-a ;))
    aprofundari pentru Bac :D

  3. ... on 12 martie 2011 la 12:25