Cred ca stiti cu totii ca ieri, 19 martie 2011 a fost luna plina. Si nu ca oricare alta, ieri luna a fost cu 14 km mai aproape de pamant si cu 30% mai luminoasa. Nici asta nu ar fi fost o problema, daca azi nu m-ar fi durut capul toata ziua si nu as fi fost ametita. Si nu sunt singura, alte 3 cunostinte s-au plans de aceleasi probleme. Nu stiu care a fost efectul de ieri al lunii, dar l-am simtit din plin, mai ales ca planeta guvernatoare a zodiei mele este luna. De fiecare data cand e luna plina ma simt plina de energie, insa de aceasta data puterile mele au fost secatuite de tot si am zacut azi tot timpul in pat.
In plus de asta, m-a pufnit plansul fara niciun motiv. Now how strange is that? Adica, pur si simplu stateam in pat si mi-au dat lacrimile! Doamne, abia astept sa treaca ziua asta!


This entry was posted on 17:31 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Alexa spunea...

    Pe mine m-a durut burta, desi am mancat normal.
    Dar la mine nu a fost atat de complexa treaba precum e la tine.
    Oricum ,si eu am vrut sa vad luna dar nu am putut pt ca a fost inorat.

  1. ... on 20 martie 2011 la 20:26