Insa acest lucru dupa o saptamana ingrozitoare de stat in pat, luat pastile si facut injectii. De ce? Pentru ca am facut o infectie urata de tot in gat, care dupa o saptamana de tratament cu antibiotice, s-a agravat si am facut puroi. Pur si simplu nu puteam bea nici apa, era ca si cum as fi inghitit ace.  De mancat ce sa mai vorbesc? Daca mancam 2 felii maxim de paine pe zi era mare minune! Traiam din medicamente, care erau sase cutii (vreo 10 pastile pe zi) si apa...din cand in cand bagam ceva mancare in stomac sa nu mor de foame. Si apoi vorba unei prietene "Ai slabit?" Cine se mai gandeste la cate kg dai jos cand ai o asa stare? Sincer, nu stiu...oricum nu m-am urcat pe cantar.
Pe de alta parte, nu aveam voie sa ies nici din casa. "Era vorba", ca cine poate sta o saptamana intreaga in casa? As tampi naibii. Asa ca de fiecare data cand mama era la lucru, ieseam vreo 2 ore la soare! Oricum ea nu stie si ar fi bine sa ramana asa! Iubi a fost tare dragut cu mine si a venit de mi-a tinut de urat, insa se tot invinovateste ca din cauza lui m-am imbolnavit. C`mon now, doar nu m-ai trimis tu dezbracata afara! Serios, acum.
Insa acum, dupa aceasta obositoare si aiurea si cum vreti voi sa-i ziceti, saptamana, in sfarsit ma simt mai bine! Mai am 2 injectii de facut si scap. Bineinteles, merg pe drum de parca as avea ceva in fund pentru ca muschii mei sunt tare suparati pe ace! Nu mi-e frica de injectii, doar de ace. Serios!


This entry was posted on 12:09 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: